wchoice - kobiecy wybór

Kate Moss twarzą kampanii Reserved jesień-zima 2017/18

Kate Moss twarzą kampanii Reserved jesień-zima 2017/18

Kate Moss została twarzą kolekcji Reserved na jesień i zimę 2017/18! Na kampanię składają się proste, studyjne czarno-białe fotografie. Mają one przywodzić na myśl fotografie Moss z lat 90. autorstwa Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha.

Czysty rock’n’roll - tak mówią o niej fotografowie, styliści, redaktorzy. Zabawna, szczera, zbuntowana. Taka jest dziś i dokładnie taka była prawie trzy dekady temu gdy zaczynała karierę w świecie mody. Została odkryta mając zaledwie 14 lat na lotnisku JFK w Nowym Jorku kiedy wracała z rodzicami z wakacji na Wyspach Bahama. Jej kariera potoczyła się błyskawicznie. Furorę zrobiła już jej pierwsza sesja autorstwa Corinne Day dla magazynu The Face. Świat zakochał się w niej po słynnej kampanii Calvina Kleina, w której wystąpiła u boku Marka Whalberga. Jej rockowo - grunge’owy styl sprawił, że szybko okrzyknięto ją ikoną lat 90. Reklamowała dziesiątki domów mody od Chanel po Louis Vuitton i Versace. Kilkakrotnie pozowała do kalendarza Pirelli. Jest ulubienicą takich fotografów jak Mario Sorrenti, Jurgen Teller, Terry Richardson, Mario Testino czy duet Mert & Marcus. W 2007 roku magazyn Time umieścił ją na liście 100 najbardziej wpływowych osób świata. Moss jest także stałym współpracownikiem brytyjskiego Vogue’a. Dziś ma 43 lata i wciąż nie zwalnia tempa bo jak mówi: „To grzech być zmęczoną”.

Wybór Kate na twarz marki nie jest przypadkowy. „Reserved właśnie wchodzi na brytyjski rynek, dlatego zależało nam, aby w kampanii wystąpił ktoś kto najlepiej reprezentuje londyński styl. I tu od razu na myśl przychodzi Kate Moss. To nie tylko brytyjska ikona mody, ale także światowa" - komentuje Monika Kapłan. Monochromatyczne, czarno - białe zdjęcia Kate przywołują najsłynniejsze fotografie Moss z lat 90. Patricka Demarchelier czy Petera Lindbergha. Klimat i ubrania nawiązują zaś do lat 70: nonszalanckich ale i drapieżnych. Jak diwy z tamtych czasów, których wizerunek jest dla Kate źródłem inspiracji. Autorem zdjęć jest brytyjski fotograf Daniel Jakson, który na stałe robi sesje dla takich magazynów jak Love, i-D, brytyjski i niemiecki Vogue, WSJ czy Allure. Za stylizacje odpowiadał George Cortina, który na stałe współpracuje z tak znanymi tytułami jak V Magazine, Interview, Porter czy włoski Vogue.

„Co włożyłabyś gdybyś weszła do sklepu Reserved?”. Takie pytanie zadano top modelce przed przystąpieniem do kampanii. Z jednej strony postawiła na klasykę wybierając jedwabne koszule i klasyczne long sleevy. Z drugiej na fasony podkręcające seksapil jak koronkowe sukienki i bieliźniane topy. Ale pokazała też pazur wkładając lakierowane marchewy, błyszczące mini spódniczki i krótkie futerka. Wszystko w stylu Kate… minimalistycznym, seksownym, zmysłowym.

Nazwa kampanii „Reserved dla Kate” (a nie Kate dla Reserved) jest tu znamienna.  Jak mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu marki: „Nie chodziło o sztuczne przebieranki, tylko o prawdziwy styl naszej bohaterki. Aby z naszej kolekcji wybrała to co jej w duszy gra. Reserved jest przecież właśnie taką marką: cokolwiek ci w duszy gra, my na pewno mamy to w ofercie. Tu możesz stworzyć swoją indywidualną historię. Tak jak zrobiła to Kate”.

Kate Moss dla Reserved

galeria
Powiązane artykuły

MODA

URODA

POZOSTAŁE

REDAKCJA:

© 2013-2017 wchoice.pl Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i wykonanie: skyagency.pl - strony internetowe