wchoice - kobiecy wybór

Triumph: kampania jesień-zima 2017/18

Triumph: kampania jesień-zima 2017/18

Triumph przedstawia kampanię na sezon jesień-zima 2017 "Znajdź Ideał Dla Każdej Siebie". Po ogromnym sukcesie debiutanckiej akcji wiosna-lato 2017, najnowsza kampania zyskuje coraz większy rozgłos i po raz kolejny przedstawia współpracę międzynarodowej modelki Jessici Hart oraz legendarnego fotografa modowego Rankina.

Inspirująca kampania pojawi się na całym świecie w lipcu 2017 roku w dalszym ciągu udowadniając, że niezależnie od wieku, sylwetki, rozmiaru czy okazji, każda kobieta potrzebuje czuć się pewnie i kobieco w swojej bieliźnie.

„Kampania jesień-zima 2017 ‘Znajdź Ideał Dla Każdej Siebie’ kontynuuje sukces komunikacji z poprzedniego sezonu. Po raz kolejny nawiązaliśmy współpracę z międzynarodową modelką Jessicą Hart oraz legendarnym fotografem modowym Rankinem. Wspólnie udało się opracować inspirującą koncepcję, która koncentruje się na nowoczesnych kobietach i ich potrzebach.” - mówi Suzanne McKenna, Global Head of Brand Triumph.

Twarzą kolekcji została ponownie modelka Jessica Hart.

“Wspaniale jest być częścią tego niesamowitego przedsięwzięcia. Jestem dumna, że mogę ponownie pracować z Rankinem oraz marką Triumph w kolejnej kampanii tak mocno skupionej na kobietach i ich odmiennych obliczach. W dzisiejszych czasach wszyscy prowadzimy bardzo różnorodny tryb życia i mamy inne potrzeby. Triumph sprawia, że każda kobieta, niezależnie od stylu życia, osobowości i rodzaju aktywności może poczuć się dobrze w swojej skórze.” - przyznaje Jessica Hart.

Modele z najnowszej kolekcji ukazane w charakterystycznym dla Rankina stylu, są prezentowane w efektownym i zawadiackim tonie, by podkreślić ich niepowtarzalny charakter. Fotograf uchwycił prawdziwe kobiece osobowości i ich role, zawierając je w dynamicznych ujęciach pełnych kobiecości i wdzięku.

„To, co podziwiam w marce Triumph to fakt, że stawia ona na siłę kobiet. Założeniem marki jest, by kobiety nosząc bieliznę czuły się pewnie i naturalnie. W najnowszej kampanii chodzi o pokazanie bielizny dla naszych bohaterek, niezależnie od tego kim są czy kim chcą być. Dla mnie, jako fotografa istotne jest, że za każdym razem nasze zdjęcia mają nowy charakter. W tym sezonie zamierzeniem było uchwycenie wielu aspektów kobiecości. Każda kobieta powinna dumnie prezentować swoja bieliznę i móc swobodnie wyrażać siebie.” - podsumowuje Rankin.

Sesja zdjęciowa prezentuje najbardziej poszukiwane przez kobiety fasony, takie jak nowy Amourette Charm, stylowy, modelujący Airy Sensation czy innowacyjny, sportowy Triaction.

galeria
Powiązane artykuły

MODA

URODA

POZOSTAŁE

REDAKCJA:

© 2013-2020 wchoice.pl Wszelkie prawa zastrzeżone

Projekt i wykonanie: skyagency.pl - strony internetowe